Veel gestelde vragen

U bevindt zich hier: Klantenservice > Veel gestelde vragen


Veel gestelde vragen:




Algemeen:

 

Voor alle artikelen geldt: OP=OP

 

Hoe komt het dat produkten die gisteren nog op de site stonden de volgende dag niet meer op de site staan?


Dat heeft te maken met actuele voorraden. Wijzigingen proberen wij zo spoedig mogelijk door te voeren. Het kan voorkomen dat een produkt reeds uitverkocht is als u het bestelt. In dat geval wordt uw betaling zo spoedig mogelijk teruggestort. Eventueel kunt u ervoor kiezen een product te reserveren.

 

 

Waarom hanteert EasyOutlet.nl 1 vast tarief voor transportkosten?

 

We houden het graag simpel en de prijzen laag = EasyOutlet.nl. Binnen Nederland  €. 4.95. Buiten Nederland maar binnen Europa €. 5.00 toeslag. Voor sommige kleine producten wordt een lager tarief gehanteerd. Momenteel bedraagt dit €. 2.50. Dit vindt u bij de afrekenpagina.

 

 

Wanneer ik voor een klein bedrag bestel betaal ik ook datzelfde bedrag. Maar dat is naar verhouding gezien toch wel duur?

 

Dat klopt. Ons advies is dan ook om een minimumbedrag van circa 10,00 Euro aan artikelen te bestellen. Hoe meer u bestelt, des te meer u profiteert van de laaggeprijsde artikelen. Bovendien blijven de transportkosten hetzelfde. Zo loopt uw voordeel alleen maar op!

 

 

Ik heb een produkt besteld maar ik wil de order annuleren. Kan dat?

 

Ja dat kan. Wij verzoeken u dit zo snel mogelijk via retourneren aan ons door te geven.

 

 

Bestellen:

 


Hoe kan ik bestellen?

Via onze website www.easyoutlet.nl

 

 

Kan ik bestellen zonder account?

 

Als u voor het eerst een bestelling plaatst, kan dit ook zonder account. Het helpt ons echter wel bij het snel verwerken van

uw bestelling als u een account aanmaakt.

 

 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?


Wanneer u bestelt, ontvangt u bevestigingsemail . Deze wordt door ons systeem automatisch naar het door u opgegeven emailadres verstuurd. Vergeet dus ook niet uw emailadres goed in te vullen! Mochten er zich bij het verwerken van uw order onverhoopt nog bijzonderheden voordoen, dan krijgt u per mail een overzicht van uw bestelling. Eventuele bijzonderheden, zoals bijvoorbeeld een uitverkocht artikel of een langere levertijd van bepaalde artikelen staan hierop vermeld.

 


Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, hebben jullie mijn bestelling wel ontvangen?

 

Het versturen van de bevestiging gaat automatisch. Het is mogelijk dat u niet hebt aangeven dat u een bevestiging wilde ontvangen, of per ongeluk een typfout in uw mailadres hebt gemaakt. Af en toe komt het voor dat onze bevestigingsemails door spam filters worden tegengehouden. Wilt u toch graag een bevestiging van uw bestelling, neem dan contact met ons op via de "Bel Mij" of "Mail mij" knop.

 


Wat zijn jullie openingstijden?

 

Via internet kunt u 24 uur per dag bij ons terecht. Wij kunnen u telefonisch te woord staan via de "Bel Mij" terugbelknop, normaal gesproken bellen wij binnen 24 uur en tijdens kantooruren terug.

 

 

Ik kan geen artikelen in mijn winkelwagen plaatsen, hoe komt dit?


Dit heeft vrijwel altijd te maken met het feit dat uw internet browser geen "cookies" accepteert. Cookies zijn voor ons noodzakelijk om te onthouden wat er in uw winkelwagen geplaatst is.

 

 

Wat zijn cookies?

 

Onze webserver stuurt een unieke code naar uw internet browser. Deze slaat de code op en stuurt hem elke keer weer terug naar onze webserver als er een pagina van onze server wordt opgevraagd. Daardoor kunnen wij onthouden wat er in uw winkelwagen geplaatst is.
Cookies zijn volkomen ongevaarlijk. Bovendien wordt het cookie weer verwijderd nadat u uw internet browser afsluit. Let op: uw winkelwagen wordt dan ook geleegd, mocht u nog niet besteld hebben.

 


Kan ik, als ik al iets heb besteld, nog iets toevoegen aan mijn bestelling?


Dit is mogelijk als uw bestelling nog niet in het magazijn is om te worden ingepakt. Dan kunt u nog artikelen toevoegen aan een lopende bestelling zonder extra verzendkosten voor de aanvulling.

 

 

Afleveren:

 

 

Kan ik de goederen zelf afhalen?


Het is helaas niet mogelijk de bestelde produkten zelf af te halen

 

 

Wanneer wordt de bestelling geleverd?

 

Normaal gesproken wordt uw bestelling, mits op voorraad en tenzij op de website anders aangegeven, binnen 3-5 werkdagen tussen 8.00 en 17.00 geleverd.

 

 

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?

 

Dat is mogelijk, dit kunt u bij de bestelling aangeven. Het is niet mogelijk een produkt naar een postbusadres te laten sturen.

 

 

Ik wil mijn pakket volgen, klik HIER

 

 

De bezorgdienst heeft mijn pakket beschadigd, wat nu?

 

Neem in dit geval snel telefonisch contact met EasyOutlet.nl op via de "Bel Mij" of "Mail Mij" knop.

Vermeld duidelijk uw ordernummer en eventueel klantnummer zodat EasyOutlet.nl snel met een oplossing kan komen. Bijkomend voordeel is dat alle verzonden pakketten van EasyOutlet.nl verzekerd zijn tot 600 Euro.

 

 

Moet ik bij een nabestelling verzendkosten betalen?

 

In principe wordt uw bestelling pas verzonden als alle artikelen bij ons op voorraad zijn. Mocht er onverhoopt 1 artikel zijn die niet voorradig is óf dat we deze op een bepaalde datum weer binnen krijgen kunt u kiezen.

 

1. Wachten totdat alles in één keer uitgeleverd kan worden.

2. U wilt niet wachten en de resterende artikelen zullen, wanneer deze weer bij ons binnen zijn, tegen onze EasyOutlet.nl verzendprijzen nageleverd worden.

 

 

Wat is Track & Trace?

 

Dit is een extra service. Als uw pakket bij ons door de pakketdienst wordt opgehaald, ontvangt u diezelfde dag een emailbericht van EasyOutlet.nl dat uw bestelling onderweg is. Dit betekent dat vanaf dat moment het pakket binnen één of twee werkdagen bij u zal worden aangeboden. In deze mail vindt u ook  de Track & Trace code van PostNL. Via deze link kunt u precies volgen waar uw pakket is. Zo kunt u te allen tijde het pakket traceren.


 
Hoe kan ik betalen?

 

Met de online betaalmethode iDEAL, PayPal, CreditCards via PayPal, overschrijven van uw bank naar de bank van EasyOutlet.nl. of achteraf met een acceptgiro via Afterpay

 

 

Wat is het bankrekeningnummer van EasyOutlet.nl?

 

ING-nummer: 60.22.965 


 

Hoe betaal ik vanuit het buitenland?

 

Extra gegevens benodigd voor betaling vanuit het buitenland:
 
IBAN/SEPA Nummer: NL15INGB0006022965BIC-code: INGBNL2A
Bankers: ING Bank N.V.

 

 

Ik heb teveel overgemaakt, hoe ontvang ik dit terug?

 

Neem in dit geval snel telefonisch contact met EasyOutlet.nl op via de "Bel Mij" of "Mail Mij" knop .Vermeld duidelijk uw ordernummer en eventueel klantnummer zodat EasyOutlet.nl snel uw teveel betaalde saldo aan u kan retourneren.

 

 

Hoe retourneer ik het artikel en hoe gaat het verder?

 

Als uw produkt om wat voor reden dan ook niet bevalt kunt u dit retourneren. Vermeld ten alle tijden het desbetreffende referentie/ordernummer en uw gegevens en maak gebruik van het retour-/herroepingsformulier. Binnen 14 dagen na melding retour of 14 dagen na ontvangst van het artikel, zonder melding vooraf maar ten allen tijden vergezeld van het retour-/herroepingsformulier, in goede orde, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking en zonder beschadigingen bij ons is ontvangen, krijgt u het bestede bedrag teruggestort op uw bankrekening. Retourkosten kunnen niet worden gedeclareerd of worden verhaald op EasyOutlet.nl. Voor verdere details verwijzen wij u graag naar onze Algemene Voorwaarden en Retourneren

 

 

Is er ook een garantietermijn?


Wij adviseren u uw bestelling tijdig te controleren na ontvangst! Op deze manier weet u zelf of uw bestelling in orde is en kunt u ons tijdig op de hoogte stellen van eventuele manco's of klachten. We kunnen dan snel reageren en het probleem op een goede manier voor u oplossen. In het geval van breuk of manco sturen wij u opnieuw zo snel mogelijk de betreffende artikelen op. Wanneer u na het in gebruik nemen van het artikel nog tegen klachten aanloopt, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen in overleg met u zoeken naar de best passende oplossing.

 


Wettelijke garantie en fabrieksgarante:


Sommige artikelen hebben naast de wettelijke garantie ook een fabrieksgarantie welke niet afdoet aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten

 

 

Vragen over de te ontvangen bestelling?

 

Natuurlijk kan het zijn dat u vragen heeft over de ontvangen bestelling. Is een artikel anders dan u had verwacht? Retourneren is geen probleem. Laat ons dit binnen veertien werkdagen na aflevering weten. U ontvangt na controle van de retourartikelen een creditnota. De kosten van de goederen die zonder overleg worden geretourneerd, worden niet voor onze rekening genomen.

 

 

Er ontbreken artikelen aan mijn bestelling, wat nu?

 

Neem in dit geval contact met ons op via de "Bel Mij" of "Mail Mij" knop.

 


Hoe kan ik artikelen retour sturen?

 

Neem in dit geval contact met ons op via de "Bel Mij" of "Mail Mij" knop. Vermeld hierbij altijd uw klantnummer.De kosten van de goederen die zonder overleg worden geretourneerd, worden niet voor onze rekening genomen.


 

Hoe kan ik een bepaald artikel snel vinden op de website?

 

Bovenin het beeldscherm in de titelbalk vindt u het zoek-menu. Hier kunt u direct op trefwoord of artikelnummer zoeken. Door bijvoorbeeld "zwembad" in te toetsen, krijgt u alle zwembad- artikelen uit ons assortiment te zien.

 

 

Hoe kan ik kontakt met jullie opnemen?

 

Bij voorkeur via de "Bel Mij" of Mail Mij" knop

 

 

Kan ik een reservering plaatsen?

 

Dat kan. In het geval van een reservering (voor een periode van maximaal twee weken!) wordt uw bestelling automatisch na de overeengekomen datum verzonden. U kunt de door u gewenste reserveringsdatum noteren bij "opmerkingen" op het internetbestelformulier. In de tussentijd kunt u dan steeds artikelen toevoegen of aantallen wijzigen in de lopende order. In het geval van een optie geeft u een uiterste datum op (voor een periode van maximaal twee weken) tot wanneer u iets in optie wilt hebben. Belt u voor het verlopen van deze datum niet terug, dan vervalt automatisch uw bestelling en krijgt u dus niets toegestuurd.

 

Ontvang de EasyOutlet.nl nieuwsbrief
Blijf als eerste op de hoogte van de laatste superaanbiedingen en nieuwe producten
DHL
DPD
PostNL
iDeal
Afterpay
Webshop Keurmerk
Mail mij Bel mij