Klachten

U bevindt zich hier: Klantenservice > Klachten
Heeft u een klacht?
 
Klachten melden:
 
Uiteraard doen wij ons uiterste best om u zo snel mogelijk en goed van dienst te zijn. Bent u niet te vreden over een product of dienstverlening, laat dit ons dan alstublieft weten d.m.v. het formulier "mail mij" in te vullen. Wij zullen dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw vraag of klacht ingaan.
 
Een klachtenbrief kunt u sturen naar:
 
EasyOutlet.nl
Afdeling klantenbeheer
Postbus 5119
3295 ZG ‘s-Gravendeel
 
Raadpleeg voor meer informatie de algemene voorwaarden (onze Algmene Voorwaarden), voor geschillen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Ontvang de EasyOutlet.nl nieuwsbrief
Blijf als eerste op de hoogte van de laatste superaanbiedingen en nieuwe producten
DHL
DPD
PostNL
iDeal
Afterpay
Webshop Keurmerk
Mail mij Bel mij